• English - zmień język serwisu na angielski
  • русский - zmień jezyk serwisu na rosyjski
  • Miejski Urząd Pracy w Lublinie

    Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

    • Propozycje urzędu
    • Informacje ogólne

    Zdobądź tytuł Mikroprzedsiębiorcy Roku 2015

    (2015-03-31)

    Ruszyła kolejna edycja konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy już po raz jedenasty wręczy nagrody najlepszym, polskim mikrofirmom.
    W tym roku w konkursie uruchomiono nową kategorię „MŁODY BIZNES”, stworzoną specjalnie dla młodych przedsiębiorców.

    Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku skierowany jest do firm, które zatrudniają mniej niż 10 pracowników i których roczne obroty lub suma bilansowa nie przekroczyły 2 mln euro. Zgłaszający się wybierają jedną spośród trzechkategorii:

    • START – dla mikroprzedsiębiorców, którzy zarejestrowali działalność po 1 stycznia 2012 roku,
    • PROGRES – dla mikroprzedsiębiorców, którzy zarejestrowali działalność między 1 stycznia 2008a 31 grudnia 2011 roku,
    • SENIOR – dla mikroprzedsiębiorców, którzy zarejestrowali działalność przed 1 stycznia 2008 roku.

    Spośród nadesłanych zgłoszeń Kapituła Konkursu przyzna nagrodę w kategorii specjalnej – MŁODY BIZNES, skierowanej do mikroprzedsiębiorców urodzonych po 1 stycznia 1986 roku.

    W celu wzięcia udziału w XI edycji konkursu należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej mikroprzedsiebiorcaroku.pl. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 20 kwietnia 2015 roku. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłoniony zwycięzca – Mikroprzedsiębiorca Roku 2015, który otrzyma nagrodę główną - 40 000 zł. Dodatkowo najlepszym w kategoriach START, PROGRES, SENIOR i MŁODY BIZNES Kapituła Konkursu przyzna wyróżnienia w wysokości 10 000 zł.

    Formularz zgłoszeniowy na stronie www.mikroprzedsiebiorcaroku.pl

    Mikroprzedsiębiorca Roku to konkurs, którego celem jest nagradzanie właścicieli przedsiębiorstw prowadzących z sukcesem tradycyjny lub nowoczesny biznes, zakorzeniony w lokalnych społecznościach.

    Nagrodzeni w poprzednich latach zachęcają do udziału w konkursie – ich doświadczenia dowodzą, że zwycięstwo i otrzymany tytuł mają pozytywny wpływ na prowadzony biznes. W 2014 roku tytuł Mikroprzedsiębiorcy Roku otrzymała firma SANT-TECH, produkująca urządzenia do obróbki strumieniowo-ściernej, m.in. piaskarki i śrutownice stosowane w bardzo wielu gałęziach przemysłu. Impulsem do powstania przedsiębiorstwa były obserwacje właściciela, jak zarządzane są japońskie firmy. Dbałość o każdy detal i całościowe podejście do prowadzenia biznesu okazały się kluczem do sukcesu. - Nagroda w konkursie pozwoliła nam na nowe inwestycje. Prestiżowy tytuł był natomiast bodźcem i zachętą, aby nadal wkładać serce w rozwój firmy. – mówi Cyprian Marcisz, założyciel firmy SANT-TECH.

    Honorowy patronat nad konkursem objął Wicepremier i Minister Gospodarki Janusz Piechociński.

    Dodatkowych informacji udzielają:

    Dorota Szostek - Rustecka, Dyrektor Biura Prasowego Citi Handlowy, tel. (+48 22) 690 10 49,
    e-mail: dorota.szostekrustecka@citi.com

    Krzysztof Kaczmar, Prezes Zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, tel. 501 128 882, e-mail: krzysztof.kaczmar@kronenberg.org.pl

    Działająca od 1996 roku Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy wspiera w imieniu Banku prace na rzecz dobra publicznego w obszarach tematycznych takich jak: edukacja, rozwój lokalny i ochrona dziedzictwa kulturowego. Realizowane przez nią działania obejmują m.in. program edukacji finansowej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Moje Finanse organizowany wspólnie z NBP i Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości; Wolontariat Pracowniczy (program zaangażowania pracowników Citi Handlowy w wybrane przedsięwzięcia społeczne), konkursy: Mikroprzedsiębiorca Roku i o Nagrodę Banku Handlowego w Warszawie SA za szczególny wkład w rozwój nauki w sferze ekonomii i finansów oraz Nagrodę im. prof. Aleksandra Gieysztora za osiągnięcia w dziedzinie ochrony polskiego dziedzictwa kulturowego.

    Bank Handlowy w Warszawie S.A. to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 20 tys. klientów korporacyjnych i 869 000 klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 87 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach na całym świecie.

    Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej: www.mikroprzedsiebiorcaroku.pl

    Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 211752

    Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl